Laboratoř hudby a pohybu

- hravý pohybový program v malých skupinkách (6 - 8 dětí)
- podpora koordinace, zapojení středu těla, práce s ploskou nohy, propojování hemisfér, všestranný pohybový rozvoj, ale i minfulness, relaxace, práce s dechem ...
- práce formou přiměřenou věku (u nejmladších formou říkadel, písní a dalších psychomotorických aktivit, u starších s kartami, hudebním doprovodem a další)
- lekce 50/60 minut se skládá ze společného řízeného programu a následuje pohybová "hernička" (překážkové dráhy a další aktivity s výzvami a motivací dle věku)
- dopolední i odpolední lekce
- pro děti od 1,5 roku do 6 let (zatím:)
- sleva pro sourozence na stejné lekci s jedním rodičem 50% (miminka a nezapojující se "nošenci" zdarma)
- Nejedná se o fyzioterapii ani její náhradu!
Začátek v týdnu od 15. září - časy a dny viz plakátek. Jednotlivý vstup 190Kč, zvýhodněných 10 vstupů (platnost do 17.12.) 1500Kč. Na kurzovné je možné vystavit doklad o návštěvě pohybové aktivity (kroužku) pro uplatnění u pojišťoven, na který přispívají pojišťovny. Přihlášení do zprovoznění rezervačního systému přes e-mail, formulář. Novinky můžete sledovat i na Facebooku .

"Takový kroužek jsem si vždycky přála pro svoje děti. Kroužek, kde bychom se hýbali proto, že chceme mít zdravé a funkční tělo a radost z pohybu. Bez tlaku na výkon nebo výsledky, s radostí, v čem jsme se posunuli, co už se nám daří, s pořádnou dávkou endorfinů, které pohyb - spojený navíc s hudbou - přináší. Začala dělat se svými dětmi v obýváku :-) . Návštěvy u nás měly k dispozici dvě křesla a pak si mohly vybrat, jestli využijí houpací prkno, pikler triangl, balanční čočku, nebo budou raději chodit po smyslových chodníčcích....Tušíte správně, "obývák" jsme říkali už jen ze zvyku. Proč to všechno? Mé hlavní motivační motory ("vytuněné" roky covidových lockdownů se třemi dětmi doma) a byly dva.
Prvním bylo, že POHYB byl dalším logickým krokem po setkání s montessori pedagogikou. Ta mi otevřela hlavně skrz předškolní přípravu dveře do světa propojování hemisfér, které podporuje čtení a soustředění, vlivu zapojení smyslů a vědomého používání těla, koordinaci, uvědomění, jak úzce souvisí funkční střed těla s radostným a snadno plynoucím psaním... Zkrátka že mozek a tělo jsou úzce propojené nejen tak, že mozek tělo řídí, ale i tělo vyživuje mozek svou aktivitou (nejen jídlem:).
Druhým bylo, že mám sama problémy se zády, a to od dětství. Byť jsem každé odpoledne trávila venku na hřišti a víkendy běháním po lesích (a lezením po stromech:-), od pravidelných návštěv ortopedie mě to nezachránilo. "Objev" diastázy po těhotenství a nové přístupy k jejímu řešení mi spolu s pozorováním (zdravého) psychomotorického vývoje mých dětí otevíral další a další obzory toho, co souvisí s čím a tak jsem začala absolvovat kurzy, číst, vzdělávat se, rozšiřovat poznatky z oblasti "zdravotního cvičení", které jsme se učili na střední (pedagogické:) .
A proč hudba?
Jsem hudební pedagog:-). Spojení pohybu s hudbou navíc bylo vždy nedílnou součástí života už od pravěku, moderní způsob života nám ho do velké míry vzal (už prostě nezpíváme u draní peří nebo sečení trávy), což je škoda, protože je to úžasná potrava pro mozek.
A právě tohle všechno bych chtěla - když mám tu možnost - nabídnout dalším dětem (a rodičům).
Soňa Nádvorníková, lektorka
